Запис Детальніше

Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy
Використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств
 
Creator Ilchuk, P. H.
Мuzhelyak, М. М.
Кots, О. О.
 
Subject internationalization
internationalization marketing strategy
corporate social responsibility
tools
інтернаціоналізація
маркетингова стратегія інтернаціоналізації
корпоративна соціальна відповідальність
інструменти
 
Description The article investigates the possibility of improving the marketing strategy by using new tools, among themthe tools of corporate social responsibility at Ukrainian enterprises. The definition of the corporate social responsibility concept is generalized. The main tools of the corporate social responsibility as well as the relationship between these tools and the enterprise internationalization marketing strategy are determined. Feasibility of applying corporate social responsibility tools in the formation of the internationalization marketing strategy of enterprises is justified. Досліджено можливості удосконалення маркетингової стратегії за рахунок використання нових інструментів, одними з яких для українських підприємств є інструменти корпоративної соціальної відповідальності. Узагальнено визначення поняття корпоративної соціальної відповідальності, а також визначено основні інструменти корпоративної соціальної відповідальності та взаємозв’язок інструментів корпоративної соціальної відповідальності та заходів маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств.
 
Date 2014-12-19T09:32:18Z
2014-12-19T09:32:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ilchuk P. H. Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy / P. H. Ilchuk, М. М. Мuzhelyak, О. О. Кots // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 799 : Проблеми економіки та управління. – С. 184–193. – Bibliography: 26 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25711
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки