Запис Детальніше

The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policy

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policy
Використання економіко-математичного моделювання та сучасних технологій в оптимізації маркетингової політики розподілу продукції підприємства
 
Creator Kuzjo, N. E.
Kosar, N. S.
 
Subject marketing distribution policy
distribution channels
direct marketing
databases
economic-mathematical methods and models
маркетингова політика розподілу
канали розподілу
прямий маркетинг
бази даних
економіко-математичні методи і моделі
 
Description The basic approaches of distribution channels formation of enterprise are analyzed, the stages
of sale channel strategy development are studied. The modern trends of sales channels development
related to direct marketing are analysed. The processes of development, maintaining and usage of
customers, suppliers and mediators databases are considered in order to establish and develop
contacts with them, advantages and disadvantages of the databases usage are overviewed. The
appropriateness of economic-mathematical modeling usage to optimize marketing distribution
policies is justified. Проаналізовано основні підходи до формування каналів розподілу продукції
підприємства, досліджено етапи розроблення стратегії каналу збуту. Проаналізовано сучасні
тенденції у розвитку каналів збуту, які пов’язані з прямим маркетингом. Розглянуто процеси
розроблення, ведення та використання баз даних покупців, постачальників та посередників з
метою встановлення та розвитку контактів з ними, недоліки та переваги використання баз
даних. Обґрунтовано доцільність використання економіко-математичного моделювання для
оптимізації маркетингової політики розподілу.
 
Date 2015-01-23T11:05:16Z
2015-01-23T11:05:16Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Kuzjo N. E. The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policy / N. E. Kuzjo, N. S. Kosar // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 60–68. – Bibliography: 15 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26080
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки