Запис Детальніше

The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services
Цінність клієнта при формуванні маркетингової політики комунікацій на ринку готельних послуг
 
Creator Pavlenko, I. G.
 
Subject hotel
communication
policy
customer
relationship marketing
responsive group of consumers
готель
комунікація
політика
споживач
маркетинг взаємовідносин
контактна аудиторія
 
Description A complex of hotel product promotion is reviewed, the distribution of responsive group
of consumers in the relationship marketing is characterized; stages, models of behavioral
responses of buyers and the formation of communication goals are specified in the article. Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей.
 
Date 2015-01-23T11:49:42Z
2015-01-23T11:49:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Pavlenko I. G. The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services / I. G. Pavlenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 84–91. – Bibliography: 11 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26085
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки