The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services
Цінність клієнта при формуванні маркетингової політики комунікацій на ринку готельних послуг |
|
Creator |
Pavlenko, I. G.
|
|
Subject |
hotel
communication policy customer relationship marketing responsive group of consumers готель комунікація політика споживач маркетинг взаємовідносин контактна аудиторія |
|
Description |
A complex of hotel product promotion is reviewed, the distribution of responsive group of consumers in the relationship marketing is characterized; stages, models of behavioral responses of buyers and the formation of communication goals are specified in the article. Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей. |
|
Date |
2015-01-23T11:49:42Z
2015-01-23T11:49:42Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Pavlenko I. G. The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services / I. G. Pavlenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 84–91. – Bibliography: 11 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26085 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|