Запис Детальніше

Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises
Багаторівнева маркетингова стратегія для забезпечення конкурентоспроможності продукції автомобілебудівних підприємств
 
Creator Yurynets, O. V.
Tomyuk, O. Ja.
 
Subject automobile company
product competitiveness
marketing strategy
car market
marketing mix
автомобілебудівні підприємства
конкурентоспроможність продукції
маркетингова стратегія
автомобільний ринок
комплекс маркетингу
 
Description The algorithm of development of multilevel marketing strategy for automobile companies to ensure the competitiveness of their products is proposed. The existing strategies are analyzed and the most effective methods for assessing the actual strategy are offered. Ananalysis of the previous studies labor market is done to determine the marketing strategy efficiency indicators. The current market trends are determined and potential obstacles to implementation of the developed multi-level strategy are identified. The specific features of the process of setting strategic goals by the company are characterized. The forms of applying the marketing mix tools at every level of the marketing strategy that are most effective in its implementation are analyzed in detail and proposed. Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їхньої продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства. Детально проаналізовано та запропоновано форми використання інструментів комплексу маркетингу на кожному рівні маркетингової стратегії, які будуть найефективнішими у процесі її реалізації.
 
Date 2015-01-23T12:12:06Z
2015-01-23T12:12:06Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Yurynets O. V. Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises / O. V. Yurynets, O. Ja. Tomyuk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 149–155. – Bibliography: 10 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26087
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки