Запис Детальніше

Результативність організації в контексті маркетингу відносин

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результативність організації в контексті маркетингу відносин
The organizational effectiveness in the context of relationship marketing
 
Creator Яновські, A. M.
 
Subject результативність
зв’язки
маркетинг
управління талантами
effectiveness
relation
marketing
talent management
 
Description Початками вимірювання результативності варто вважати момент, коли Ф.В. Тейлор
розробив свою чотирикрокову програму. Хоча окремі його тези залишаються такими ж
актуальними, як і двісті років тому, сьогодні людська істота не є більше додатком до машини. Ця
стаття є спробою проаналізувати стан наукових знань у контексті результативності системи
маркетингу відносин, особливо беручи до уваги таланти, в сучасному їх розумінні як осіб з
найвищим рівнем компетентності. Такий тип особистості є джерелом інноваційності, креатив-
ності, що особливо важливо в службах маркетингу сучасних міжнародних організацій. The beginnings of effectiveness measurement should be inquired, when F.W. Taylor constructed
his four step program. Although, some of his theses are as actual as two hundred years ago, today, the
human being is no longer a machine appendix. This article it is the attempt to analyze the state of
scientific knowledge in the context of effectiveness in the relationship marketing system, particularly
taking into considerations talents, understood today as highest level competency persons. This kind of
individuals is the source of innovations and creativity, what is extremely important in the marketing
departments of temporary global organizations.
 
Date 2015-01-14T15:37:26Z
2015-01-14T15:37:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Яновські А. М. Результативність організації в контексті маркетингу відносин / A. M. Яновські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 333–340. – Бібліографія: 32 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25879
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки