Чинники конкурентоспроможності обслуговуючих підприємств (на прикладі гастрономічних підприємств)
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чинники конкурентоспроможності обслуговуючих підприємств (на прикладі гастрономічних підприємств)
Factors of service companies’ competitiveness (on the example of restaurants) |
|
Creator |
Ґеребі, Е.
|
|
Subject |
підприємство
конкуренція конкурентоспроможність ринок конкурентна перевага enterprise competition competitive market competitive advantage |
|
Description |
Більшість підприємств групи “Готелі і ресторани” є сімейним бізнесом і не об’єднуються з іншими підприємствами. На польському ринку існують чотири основні форми інтеграції підпри- ємств: товариства, закупівельні групи, франчайзингові та квазі-франчайзингові мережі, фінансові групи. Важливо звернути увагу на той факт, що підприємство є конкурентоспроможнішим, коли досягає цілі в умовах конкуренції, яка існує на ринках, де працює або має намір працювати підприємство. Підприємство, яке хоче утримати конкурентну перевагу, повинно бути здатним до такого використання ресурсів і умов конкуренції, які уможливлюють створення більшої доданої вартості для підприємства та його наявних і потенційних клієнтів порівняно з конкурентами. The majority of micro-enterprises in the “hotels and restaurants” sector are family-run and do not connect with others. On the Polish market, there are four basic forms of integration: associations (associations), group purchasing, franchise networks and quasi-franchise, capital groups. It is important to note that the company is even more competitive, it has a greater ability to achieve the objectives of the existing competitive conditions in the markets in which it operates or intends to operate. The company, in order to maintain a competitive edge, must be capable of using resources and competitive conditions, which will enable the production of higher added value for the company, and its actual and potential customers, than the value generated by consumers. |
|
Date |
2015-01-14T15:26:41Z
2015-01-14T15:26:41Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ґеребі Е. Чинники конкурентоспроможності обслуговуючих підприємств (на прикладі гастрономічних підприємств) / Е. Ґеребі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 378–383. – Бібліографія: 37 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25844 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|