Запис Детальніше

Маркетингові та організаційні інновації в умовах посилення конкуренції на світових ринках: інституційний аспект

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові та організаційні інновації в умовах посилення конкуренції на світових ринках: інституційний аспект
Marketing and organizational innovations in the circumstances of increasing competition on global markets: institutional aspect
 
Creator Тараненко, І. В.
 
Subject конкуренція
маркетингові інновації
організаційні інновації
технологічні інновації
інститути
інституціональне середовище
competition
marketing innovations
organization innovations
technological innovations
institutes
institutional environment
 
Description Показано, що в умовах зростання загальної економічної нестабільності впровадження
маркетингових та організаційних інновацій відіграє велику роль. Обґрунтовано комплемен-
тарний характер технологічних та нетехнологічних (маркетингових і організаційних) інновацій в
країнах з розвиненим інституціональним середовищем. У той час, як у транзитивних країнах з
порівняно слабкими інститутами маркетингові та організаційні інновації найчастіше виступають
субститутами технологічних інновацій. The statement about increasing role of marketing and organization innovations under general
economic instability is grounded. Author proved that at the countries with strong institutes the
technological and non-technological (marketing, organizational) innovations are complementary; at the
transitional countries with strong institutes the technological and non-technological (marketing,
organizational) innovations substitutes each other.
 
Date 2015-01-14T15:31:15Z
2015-01-14T15:31:15Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тараненко І. В. Маркетингові та організаційні інновації в умовах посилення конкуренції на світових ринках: інституційний аспект / І. В. Тараненко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 492–496. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25862
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки