Запис Детальніше

Соціальна відповідальність бізнесу – польська ринкова упередженість

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна відповідальність бізнесу – польська ринкова упередженість
The corporate social responsibility – Рolish marketing bias
 
Creator Яновські, А. М.
 
Subject соціальна відповідальність бізнесу
результативність
податкова система
маркетинг
corporate social responsibility
effectiveness
tax system
marketing
 
Description Подано результати поточного стану наукових досягнень у сфері знань про соціальну
відповідальність бізнесу у контексті ринково-орієнтованої організаційної практики у Польщі.
Визначена невідповідність між науковим розумінням соціальної відповідальності бізнесу та
існуючими інститутами. Подано історію концепції соціально відповідального бізнесу та її май-
бутні перспективи відповідно до висновків про подальший розвиток польського ринку. The article consists of the results of a temporary state of corporate social responsibility knowledge
scientific achievements in the context of market oriented organizational practice in Poland. The main
aim of this paper is to indicate the discord between scientific understanding of the CSR and the
institutional one. There is in the article, the history of the CSR conception and its future perspectives
according to the conclusions for polish marketing development.
 
Date 2015-01-14T15:31:05Z
2015-01-14T15:31:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Яновські А. М. Соціальна відповідальність бізнесу – польська ринкова упередженість / A. M. Яновські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 524–529. – Бібліографія: 33 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25861
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки