Запис Детальніше

Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів
Social media marketing in Poland – students’ attitudes towards blogs
 
Creator Хмелєцкі, M.
 
Subject блоги
соціальні медіа
маркетинг
blogs
social media
marketing
 
Description Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг.
Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє
результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried
out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents
research findings results carried out in Lodz in Poland.
 
Date 2015-01-14T15:38:17Z
2015-01-14T15:38:17Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Хмелєцкі M. Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів / M. Хмелєцкі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 537–543. – Bibliography: 16 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25883
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки