Запис Детальніше

Ключові стимули для соціальної відповідальності бізнесу в Азії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ключові стимули для соціальної відповідальності бізнесу в Азії
Key drivers of CSR in ASIA
 
Creator Хмелєцкі, M.
 
Subject соціальна відповідальність бізнесу
Азія
corporate social responsibility
Asia
 
Description Декілька років тому концепція соціальної відповідальності бізнесу не була поширеною в
більшості організацій в Азії. Часи змінилися, і нині соціальна відповідальність бізнесу з’явилася
в більшості країнах регіону. Метою цієї статті – визначення основних стимулів для соціальної
відповідальності бізнесу в Азії. Few years ago the concept of corporate social responsibility was not a household term in most organizations in Asia. Times are changing and now corporate social responsibility has appeared in most countries of the region. The aim of this article is to identify the main CSR drivers in Asia.
 
Date 2015-01-14T15:40:49Z
2015-01-14T15:40:49Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Хмелєцкі M. Ключові стимули для соціальної відповідальності бізнесу в Азії / M. Хмелєцкі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 544–548. – Bibliography: 27 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25892
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки