Запис Детальніше

The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from Poland

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from Poland
Використання facebook в маркетингових цілях МСП як сучасний метод маркетингу – результати досліджень з Польщі
 
Creator Chmielecki, M.
 
Subject facebook
makreting
SMEs
social media
Łódź Voivodeship
facebook
маркетинг
МСП
соціальні медіа
Лодзьке воєводство
 
Description Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present barriers that prevent SMEs to use Facebook for their marketing purposes. This article presents the research results carried out in Lodz Voivodship in Poland. За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід до використання
маркетингу. Метою статті є визначення бар'єрів, які заважають малому та середньому
підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Подано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі.
 
Date 2015-01-26T14:04:44Z
2015-01-26T14:04:44Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Chmielecki M. The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from poland / M. Chmielecki // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 207–217. – Bibliography: 11 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26116
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки