Запис Детальніше

Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків
Trends of world and Ukrainian advertising markets
 
Creator Горбаль, Н. І.
Романишин, С. Б.
 
Subject реклама
рекламний ринок
рекламні витрати
рекламодавець
Інтернет-реклама
advertising
advertising market
advertising costs
advertiser
Internet advertising
 
Description Досліджено тенденції та подано прогнози розвитку світового та вітчизняного ринків реклами, що відновлюються після кризового періоду швидкими темпами. За прогнозами обсяг світового ринку ймовірно виросте на 3,5 % в 2013 р., а вітчизняного – на 10,9 %. Найбільшими рекламними ринками визнано США, Японію та Китай. Ринок реклами в Україні, що фактично сформувався лише у 1991р., розвивається надзвичайно швидко, його обсяг за цей час зріс практично в 700 разів – із 1,5 млн.дол. до 1 млрд.дол. у 2012 р. І за оцінками експертів рекламно-комунікаційний ринок України в 2013 р. досягне 15 млрд. 466 млн. грн. This paper investigates trends and presents forecasts of world and national advertising markets, rapidly recovering after the crisis period. Projected volume of the world market is likely to grow by 3,5 % in 2013, while domestic – by 10,9 %. The USA, Japan and China are recognized as the largest advertising markets. The advertising market in Ukraine, which actually was formed only in 1991, has been developing very quickly, its volume during this period increased almost by 700-times – from 1.5 million to 1 billion US dollars in 2012.
Accordingly to experts, advertising and communications market in Ukraine in 2013 can reach
15 billion 466 million UAH.
 
Date 2015-02-17T13:18:58Z
2015-02-17T13:18:58Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Горбаль Н. І. Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 147–151. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26224
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки