Запис Детальніше

Маніпуляція ринковою інформацією як елемент стратегії домінування

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маніпуляція ринковою інформацією як елемент стратегії домінування
Market information manipulation as an element of dominance strategy
 
Creator Герасименко, А. Г.
 
Subject маніпуляція інформацією
бар'єр входження в ринок
домінування
ринкова влада
information manipulation
barrier to enter the market
dominance
market power
 
Description На прикладі теоретико-ігрової моделі входження в ринок досліджено ефективність
застосування фірмами бар’єра хижацького ціноутворення в умовах асиметрії ринкової
інформації. Доведено, що саме практика маніпуляції ринковою інформацією щодо
реального рівня фінансової та іншої міцності домінуючої фірми робить бар'єр
ефективним, даючи можливість останній не тільки утримати свою ринкову владу,
обмеживши входження в ринок нових конкурентів, але й ефективно експлуатувати її. Using the game-theoretic model of entering a market this paper investigates the effectiveness of the use of predatory pricing barrier in conditions of market information asymmetry. The author argues that the practice of manipulation of market information about real financial and other capacities of a dominant firm makes the barrier efficient. It lets the dominant firm not only save its market power by restricting entering the market of new competitors, but also effectively exploits the power.
 
Date 2015-02-17T13:20:04Z
2015-02-17T13:20:04Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Герасименко А. Г. Маніпуляція ринковою інформацією як елемент стратегії домінування / А. Г. Герасименко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 142–146. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26225
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки