Запис Детальніше

Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства
Loyalty of the staff as a basis for managing corporate brand of industrial enterprises
 
Creator Мішустіна, Т. С.
Філалі Ансарі, Ю. С.
 
Subject корпоративна торговельна марка
бренд
співробітники
залученість
задоволеність
лояльність
управління
corporate trademark
brand
employees
engagement
loyalty
management
 
Description Розглянуто теоретичні основи та конкретні напрями управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства на засадах залученості та лояльності персоналу. Показано, що в умовах конкуренції, яка поширюється серед промислових підприємств, як за споживача, так і за кваліфіковану робочу силу з боку вітчизняних та іноземних конкурентів, актуалізується проблема управління та розвитку корпоративних торговельних марок та брендів не тільки в зовнішньому, але й у внутрішньому середовищі. Запропоновано класифікацію співробітників за ступенем залученості та лояльності. На прикладі компанії ІНТЕРПАЙП досліджено лояльність та залученість працівників та надано рекомендації щодо підвищення рівня їх залученості. The article deals with the theoretical foundations and specific directions corporate brand management of industrial enterprises based on engagement and loyalty of staff. It is shown that in a competitive environment that spreads among industrial companies for the consumer as well as for skilled workers of both the domestic and foreign competitors, the more urgent is the problem of managing and developing corporate trademarks and brands are not only external but also internal environment. The classification of employees according to the degree of involvement and loyalty. And the example of a study INTERPIPE loyalty and engagement of employees and provided recommendations to improve employee engagement.
 
Date 2015-02-20T14:01:12Z
2015-02-20T14:01:12Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мішустіна Т. С. Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства / Т. С. Мішустіна, Ю. С. Філалі Ансарі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 48–55. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26290
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки