Запис Детальніше

Теоретико-методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії
The theoretical-methodological aspects of assessing the competitiveness of the tourism industry
 
Creator Савіцька, О. П.
Савіцька, Н. В.
 
Subject конкурентоспроможність
суб’єкти туристичної індустрії
туристична послуга
конкурентні переваги
рейтинг
індекс глобальної конкурентоспроможності
фактори конкурентних переваг
competitiveness
the subjects of the tourist industry
tourist service
competitive advantages
the rating of global competitiveness index
the factors of competitive advantage
 
Description Розкрито сутність поняття “конкурентоспроможність підприємства”. Наведено перелік суб’єктів туристичної індустрії, охарактеризовано функції підприємницької діяльності в туризмі, від повноти виконання яких залежить конкурентоспроможність суб’єктів туристичної індустрії. Проаналізовано методику оцінки конкурентоспроможності в туризмі на макрорівні. Розглянуто різні підходи науковців до оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії. Охарактеризовано суть та види конкурентних переваг, окреслено фактори, що визначають конкурентоспроможність турпродукту. Узагальнено підходи до оцінювання конкурентоспроможності в туризмі на мікрорівні. Наведено напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії на перспективу. The article describes the essence of the concept of “competitiveness of enterprises”. Here is presented the list of subjects of the tourist industry, is characterized by a function of entrepreneurial activity in tourism from the plenitude of implementation of which depends upon competitiveness of the subjects of the tourist industry. Estimation is analyzed competitiveness in tourism at the macro level. We discussed the different approaches of the scientists to assess competitiveness of subjects of the tourist industry. The nature and types of competitive advantages are characterized the factors determining the competitiveness of tourism products are outlined. The approaches to an estimation of competitiveness in tourism at the micro level are summarized. The directions of increasing competitiveness of the
enterprises of the tourism industry for the future are presented.
 
Date 2015-02-24T10:30:27Z
2015-02-24T10:30:27Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Савіцька О. П. Теоретико-методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії / О. П. Савіцька, Н. В. Савіцька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 154–163. – Бібліографія: 26 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26311
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки