Запис Детальніше

Design of marketing system of control by energy consumption modes at the retail power market

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Design of marketing system of control by energy consumption modes at the retail power market
 
Creator Petrova, Kate
Serebrennikov, Bogdan
 
Subject power market
market segment
mode of power consumption
criteria for segmentation
differentiated prices system
 
Description The methods of managing the modes of electric load for structural levels of the power system were examined. The effectiveness of marketing approach of forming the energy efficient modes of power consumption in transformed model of power market were proved. The levels of segmentation of the retail power market were grounded, the relevant criteria for consumers' segmentation considering
their specifics of power consumption mode regulation were determined. The significance of criteria was proposed to consider in calculation of differentiated prices.
 
Date 2015-04-14T12:15:29Z
2015-04-14T12:15:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Petrova K. Design of marketing system of control by energy consumption modes at the retail power market / Kate Petrova, Bogdan Serebrennikov // Енергетика та системи керування : матеріали IV Міжнародної конференції молодих вчених EPECS-2013, 21–23 листопада 2013 року, Україна, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 20–23. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Bibliography: 9 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26814
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки