The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity
|
|
Creator |
Peresadko, Galina
Bakastov, Ihor |
|
Subject |
marketing environment
macro environment factors developing countries Europe |
|
Description |
Іn the report the comparative analysis of different European macro-marketing in developing countries and Ukraine. The analysis of the demographic, economic, natural, technological, political and cultural factors. Also the perspectives for Ukraine's marketing macro environment.
|
|
Date |
2015-04-16T13:42:14Z
2015-04-16T13:42:14Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Peresadko G. The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity / Galina Peresadko, Ihor Bakastov // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 78–79. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 3 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26991 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|