Запис Детальніше

The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity
 
Creator Peresadko, Galina
Bakastov, Ihor
 
Subject marketing environment
macro environment
factors
developing countries
Europe
 
Description Іn the report the comparative analysis of different European macro-marketing in developing countries and Ukraine. The analysis of the demographic, economic, natural, technological, political and cultural factors. Also the perspectives for Ukraine's marketing macro environment.
 
Date 2015-04-16T13:42:14Z
2015-04-16T13:42:14Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Peresadko G. The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity / Galina Peresadko, Ihor Bakastov // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 78–79. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 3 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/26991
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки