Запис Детальніше

Optimizing the sales planning process of automotive companies

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Optimizing the sales planning process of automotive companies
 
Creator Yurynets, Oksana
Tomyuk, Olesya
 
Subject sales planning
automobile enterprises
strategic goals
mediators
product competitiveness
 
Description In the article main approaches of planning sales, developed by domestic and foreign scholars are analyzed. The absence of effective methods of sales planning according to the characteristics of the automotive industry is proved. A new approach to planning, which allows for an objective sharing
of car market in accordance with the strategic goals of the enterprise is proposed. The method of planning the terms of the regional market intermediaries and priority according to
the rate of growth of sales is adapted. The main category indicators according to planning their possible correction by management are separated.
 
Date 2015-04-22T08:10:01Z
2015-04-22T08:10:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Yurynets O. Optimizing the sales planning process of automotive companies / Oksana Yurynets, Olesya Tomyuk // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 166–167. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 6 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27081
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки