Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management
|
|
Creator |
Koval, Zorjana
|
|
Subject |
efficiency of marketing strategy
cost-oriented enterprise methods of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterprise |
|
Description |
In the article possibilities of application and essence of methods of evaluation of efficiency of marketings strategies are considered taking into account the cost orientation of enterprises. The features of application of these methods are marked in the case of the cost-oriented management, and also their classification is developed.
|
|
Date |
2015-04-22T08:10:48Z
2015-04-22T08:10:48Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Koval Z. Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management / Zorjana Koval // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 172–173. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 3 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27083 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|