Запис Детальніше

Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management
 
Creator Koval, Zorjana
 
Subject efficiency of marketing strategy
cost-oriented enterprise
methods of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterprise
 
Description In the article possibilities of application and essence of methods of evaluation of efficiency of marketings strategies are considered taking into account the cost orientation of enterprises. The features of application of these methods are marked in the case of the cost-oriented management, and also their classification is developed.
 
Date 2015-04-22T08:10:48Z
2015-04-22T08:10:48Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Koval Z. Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management / Zorjana Koval // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 172–173. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 3 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27083
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки