Запис Детальніше

Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market
 
Creator Tarasiuk, Liudmyla
Lishchyna, Valerii
 
Subject corporative culture
higher educational establishment
identification
corporative identity
values
standards of behavior
development strategy of higher educational establishment
 
Description The article deals with the necessity of corporative culture formation of higher educational establishments in conditions of educational services transfomation to the needs of market economy.
 
Date 2015-04-22T12:56:14Z
2015-04-22T12:56:14Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Tarasiuk L. Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market / Liudmyla Tarasiuk, Valerii Lishchyna // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 210–211. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 2 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27154
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки