Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market
|
|
Creator |
Tarasiuk, Liudmyla
Lishchyna, Valerii |
|
Subject |
corporative culture
higher educational establishment identification corporative identity values standards of behavior development strategy of higher educational establishment |
|
Description |
The article deals with the necessity of corporative culture formation of higher educational establishments in conditions of educational services transfomation to the needs of market economy.
|
|
Date |
2015-04-22T12:56:14Z
2015-04-22T12:56:14Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Tarasiuk L. Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market / Liudmyla Tarasiuk, Valerii Lishchyna // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 210–211. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 2 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27154 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|