Запис Детальніше

Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача
 
Creator Мотринчук, О. В.
 
Description Проведено соціологічні дослідження за зворотним зв’язком з підприємствами-
роботодавцями ВНЗ, розглянуто модель “Метод Кано” для оцінки потреб та очікувань
підприємств-роботодавців, досліджено характеристики випускника, необхідні для
подальшого працевлаштування.
Social researches on employers of higher education institutions were conducted, Kano
model was used for evaluation of enterprises-employers' needs and expectations, graduates'
characteristics, that are needed for further employment, were researched.
 
Date 2015-06-03T09:05:59Z
2015-06-03T09:05:59Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мотринчук О. В. Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача / О. В. Мотринчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 802 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 86–92. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27612
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки