Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача
|
|
Creator |
Мотринчук, О. В.
|
|
Description |
Проведено соціологічні дослідження за зворотним зв’язком з підприємствами- роботодавцями ВНЗ, розглянуто модель “Метод Кано” для оцінки потреб та очікувань підприємств-роботодавців, досліджено характеристики випускника, необхідні для подальшого працевлаштування. Social researches on employers of higher education institutions were conducted, Kano model was used for evaluation of enterprises-employers' needs and expectations, graduates' characteristics, that are needed for further employment, were researched. |
|
Date |
2015-06-03T09:05:59Z
2015-06-03T09:05:59Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мотринчук О. В. Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача / О. В. Мотринчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 802 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 86–92. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27612 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|