Запис Детальніше

Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження
 
Creator Приходькіна, Наталія Олексіївна
 
Description Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення студентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де студенти зможуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взаємодіяти один з одним у практичній діяльності.
 
Date 2015-06-03T14:29:28Z
2015-06-03T14:29:28Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Приходькіна Н. О. Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження / Наталія Олексіївна Приходькіна // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 109–110. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/27665
 
Language ua
 
Publisher Бадікова Н. О.