Запис Детальніше

Інструменти брендингу як соціально-комунікативної технології популяризації історико-культурної спадщини міст-побратимів України та Польщі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти брендингу як соціально-комунікативної технології популяризації історико-культурної спадщини міст-побратимів України та Польщі
 
Creator Гулай, Василь Васильович
 
Date 2015-06-11T09:44:43Z
2015-06-11T09:44:43Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Гулай В. В. Інструменти брендингу як соціально-комунікативної технології популяризації історико-культурної спадщини міст-побратимів України та Польщі / Василь Васильович Гулай // Історико-культурна спадщина в демократичному суспільстві: сприяння діалогу, примиренню та відповідальності : тези ІI-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 17–18 квітня 2015 р., Львів / Національний університет “Львівська політехніка”, Інститут гуманітарних і соціальних наук,Кафедра історії України та етнокомунікації. – Львів, 2015. – С. 43–45. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/28260
 
Language ua
 
Publisher Національний університет “Львівська політехніка”