Інструменти брендингу як соціально-комунікативної технології популяризації історико-культурної спадщини міст-побратимів України та Польщі
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструменти брендингу як соціально-комунікативної технології популяризації історико-культурної спадщини міст-побратимів України та Польщі
|
|
Creator |
Гулай, Василь Васильович
|
|
Date |
2015-06-11T09:44:43Z
2015-06-11T09:44:43Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Гулай В. В. Інструменти брендингу як соціально-комунікативної технології популяризації історико-культурної спадщини міст-побратимів України та Польщі / Василь Васильович Гулай // Історико-культурна спадщина в демократичному суспільстві: сприяння діалогу, примиренню та відповідальності : тези ІI-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 17–18 квітня 2015 р., Львів / Національний університет “Львівська політехніка”, Інститут гуманітарних і соціальних наук,Кафедра історії України та етнокомунікації. – Львів, 2015. – С. 43–45. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/28260 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет “Львівська політехніка”
|
|