Запис Детальніше

Теоретичні аспекти формування бенчмаркінгової стратегії підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти формування бенчмаркінгової стратегії підприємства
 
Creator Ґудзь, Ю. Ф.
 
Date 2015-07-03T09:21:34Z
2015-07-03T09:21:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ґудзь Ю. Ф. Теоретичні аспекти формування бенчмаркінгової стратегії підприємства / Ю. Ф. Ґудзь // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики = Сompetitive polytics formation and realization problems : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 вересня 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра теоретичної та прикладної економіки, ГО "Інноваційний фонд", Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, Львівська торгово-промислова палата, Сілезька Політехніка, Катовіце (РП), Український вільний університет, Мюнхен (ФРН). – Львів : АртDрук, 2013. – С. 62–63.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/28929
 
Language ua
 
Publisher АртDрук