Теоретичні аспекти формування бенчмаркінгової стратегії підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні аспекти формування бенчмаркінгової стратегії підприємства
|
|
Creator |
Ґудзь, Ю. Ф.
|
|
Date |
2015-07-03T09:21:34Z
2015-07-03T09:21:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ґудзь Ю. Ф. Теоретичні аспекти формування бенчмаркінгової стратегії підприємства / Ю. Ф. Ґудзь // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики = Сompetitive polytics formation and realization problems : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 вересня 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра теоретичної та прикладної економіки, ГО "Інноваційний фонд", Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, Львівська торгово-промислова палата, Сілезька Політехніка, Катовіце (РП), Український вільний університет, Мюнхен (ФРН). – Львів : АртDрук, 2013. – С. 62–63.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/28929 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
АртDрук
|
|