Запис Детальніше

Формування маркетингових стратегій підприємств: соціоекологічний підхід

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових стратегій підприємств: соціоекологічний підхід
 
Creator Коваль, З. О.
 
Date 2015-07-03T12:33:47Z
2015-07-03T12:33:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Коваль З. О. Формування маркетингових стратегій підприємств: соціоекологічний підхід / З. О. Коваль // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики = Сompetitive polytics formation and realization problems : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 вересня 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра теоретичної та прикладної економіки, ГО "Інноваційний фонд", Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, Львівська торгово-промислова палата, Сілезька Політехніка, Катовіце (РП), Український вільний університет, Мюнхен (ФРН). – Львів : АртDрук, 2013. – С. 112.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/28978
 
Language ua
 
Publisher АртDрук