Формування маркетингових стратегій підприємств: соціоекологічний підхід
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингових стратегій підприємств: соціоекологічний підхід
|
|
Creator |
Коваль, З. О.
|
|
Date |
2015-07-03T12:33:47Z
2015-07-03T12:33:47Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коваль З. О. Формування маркетингових стратегій підприємств: соціоекологічний підхід / З. О. Коваль // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики = Сompetitive polytics formation and realization problems : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 вересня 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра теоретичної та прикладної економіки, ГО "Інноваційний фонд", Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, Львівська торгово-промислова палата, Сілезька Політехніка, Катовіце (РП), Український вільний університет, Мюнхен (ФРН). – Львів : АртDрук, 2013. – С. 112.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/28978 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
АртDрук
|
|