Особливості формування бренду Львова
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування бренду Львова
|
|
Creator |
Процик, І. С.
Гевко, О. Я. |
|
Date |
2015-06-25T13:10:10Z
2015-06-25T13:10:10Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Процик І. С. Особливості формування бренду Львова / І. С. Процик, О. Я. Гевко // Проблеми управління зовнішньоекономічною та митною діяльністю в умовах європейської інтеграції України : тези доповідей ІІ Міжнародного науково-практичного симпозіуму, 24 квітня 2015 року, Львів, до 50-річчя Інженерно-економічного факультету Львівської політехніки / Національний університет “Львівська політехніка”, Навчально-науковий інститут економіки і менеджменту, Кафедра зовнішньоекономічної та митної діяльності, Кафедра менеджменту і міжнародного підприємництва. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 68. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/28859 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|