Особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи
|
|
Creator |
Спідчук, А. М.
|
|
Date |
2015-07-06T13:09:35Z
2015-07-06T13:09:35Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Спідчук А. М. Особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи / А. М. Спідчук // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні: збірник тез доповідей ХІ науково-практичної конференції, 30 березня - 4 квітня 2015 р. / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. –. С 182–183. – Бібліографія 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29125 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|