Запис Детальніше

Особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи
 
Creator Спідчук, А. М.
 
Date 2015-07-06T13:09:35Z
2015-07-06T13:09:35Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Спідчук А. М. Особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи / А. М. Спідчук // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні: збірник тез доповідей ХІ науково-практичної конференції, 30 березня - 4 квітня 2015 р. / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. –. С 182–183. – Бібліографія 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29125
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки