Запис Детальніше

Wspołczesne koncepcje marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Wyniki badań

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Wspołczesne koncepcje marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Wyniki badań
Сучасні маркетингові концепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень
 
Creator Wojnarowska, H.
 
Subject концепції маркетингу
партнерський маркетинг
програми лояльності
koncepcje marketingowe
marketing partnerski
programy lojalnościowe
 
Description Одним із важливих аспектів цього дослідження є виявлення думки польських керівників великих і середніх підприємств щодо їх ставлення до маркетингових концепцій управління підприємством. У статті відображено результати дослідження оцінки менеджерів щодо використання або відмови від використання концепцій на основі негативної оцінки або відсутності реальних можливостей. Автор поглиблено проаналізувала маркетингові концепції управління, із врахуванням широкого спектра характеристик підприємств і їх цільових ринків. Дослідження підтверджують низький рівень знань польських керівників великих і середніх підприємств щодо зазначених концепцій. Jednym z ważnych aspektów badawczych jest rozpoznanie opinii managerów polskich dużych i średnich przedsiębiorstw odnośnie ich stosunku do marketingowych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Zebrane w toku badań opinie menedżerów są konsekwencją stosowania koncepcji bądź zaniechania ich wdrażania, w oparciu o negatywną ocenę bądź brak realnych możliwości. Próba dokonania pogłębionej analizy marketingowych koncepcji zarządzania uwzględniającej szerokie spektrum cech przedsiębiorstw i obsługiwanych przez nie rynków, w zamierzeniu stanowić miała bardzo ważny aspekt badań. Wyniki badań nieco rozczarowują. Głównym tego powodem jest relatywnie słaba znajomość tych koncepcji wśród menedżerów polskich dużych i średnich przedsiębiorstw.
 
Date 2015-07-07T14:05:17Z
2015-07-07T14:05:17Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Wojnarowska H. Wspołczesne koncepcje marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Wyniki badań / H. Wojnarowska // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 36–41. – Bibliografia: 4 tytułów.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29220
 
Language pl
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки