Запис Детальніше

Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу
Consumers and the concept of social-ethical marketing
 
Creator Герасимчук, В. Г.
 
Subject біхевіоризм
національна економіка
поведінка споживача
розширене відтворення
соціально-етичний маркетинг
сталий розвиток
якість життя
behaviorism
behavior of consumer
extended recreation
national economy
quality of life
social-ethic marketing
steady development
 
Description Систематизовано напрацювання вчених у формуванні теорії поведінки споживача, концепції соціально-етичного маркетингу. Апробована гіпотеза про вплив економічних ефектів на зміни в якості життя, стан соціального розвитку держави. Удосконалено ключові положення маркетингової теорії як основи реструктуризації процесів виробництва, розподілу, обміну та споживання товарів і послуг. Розроблено методичні підходи до забезпечення реалізації принципів соціально-етичного маркетингу на засадах узгодження інтересів виробника, споживача і суспільства. Work of scientists is systematized in forming of theory of behavior of consumer, conception of the social-ethic marketing. The approved hypothesis is about influence of
economic effects on changes as life, social development of the state status. Key positions of
marketing theory as bases of restructuring of processes of production, distribution, exchange
and consumption of commodities and services are improved. The methodical going is worked
out near providing of realization of principles of the social-ethic marketing on principles of
concordance of interests of producer, consumer and society.
 
Date 2015-07-10T09:01:15Z
2015-07-10T09:01:15Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Герасимчук В. Г. Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 62–68. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29270
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки