Запис Детальніше

Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємства
Marketing component of the innovation business development
 
Creator Довбенко, В. І.
 
Subject інноваційний розвиток
вхідний маркетинг
інструменти маркетингу
стартапи
ефективність інвестицій в інновації
венчурний капітал
механізм підтримки інноваційного розвитку
innovative development
inbound marketing
marketing tools
start-ups
effectiveness of investments in innovation
venture capital
mechanism for supporting the innovative development
 
Description Розглянуто значення сучасних інструментів маркетингу у формуванні середовища активного сприйняття інновацій. Розкрито взаємозв’язки між умовами для інноваційної діяльності (перспективна ідея, дружна команда, привабливий продукт, динамічний ринок і ефективна бізнес-модель) та отримуваними результатами. Особливу увагу привернуто до питань розвитку стартапів, що дасть змогу підвищити ефективність інноваційної діяльності та створити нові робочі місця. З метою забезпечення конкурентних переваг інноваційних підприємств на ринку сформовано елементи механізму підтримки їх засновників та інвесторів. Запропоновано бізнес-модель співпраці учасників інноваційного процесу, зорієнтовану на швидку комерціалізацію перспективних ідей та результатів науково-технічних розробок. The role of modern marketing tools in shaping the environment of active perception of innovation in the article is considered. In particular, the relationship between the creation of conditions for innovation activities (promising idea, a good team, attractive product, the market dynamic and effective business model) and the obtained results are solved. Especially attention is drawn to the issues of start-ups development that will improve innovation activity and create new jobs. In order to ensure competitive advantage of innovative enterprises at the market is formed the elements of the supporting mechanism of the start-ups founders and investors. The proposed business-model of collaboration the participants engaged in the innovation process is focused on the rapid commercialization of promising ideas and results of scientific and technical researches.
 
Date 2015-07-10T09:02:04Z
2015-07-10T09:02:04Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Довбенко В. І. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємства / В. І. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 99–109. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29271
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки