Запис Детальніше

Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку
Factors influence buying behavior of final consumers on the tourism market
 
Creator Дубодєлова, А. В.
Лісовська, Л. С.
Малкуш, Х. Ю.
 
Subject туристичний ринок
купівельна поведінка
кінцевий споживач
туристичний маркетинг
туристичні продукти і послуги
впливові чинники купівельної поведінки споживачів
tourism market
purchasing behavior
the end user
tourism marketing
tourism products and services
factors influence the purchasing behavior of consumers
 
Description Обґрунтовано значення систематичного вивчення купівельної поведінки споживачів у системі маркетингу туристичних підприємств для забезпечення ефективності ринкової діяльності. Визначено склад і зміст чинників, які справляють вплив на купівельну поведінку споживачів, з урахуванням специфічних особливостей туристичного бізнесу. Розкрито механізми впливу виокремлених чинників на купівельну поведінку кінцевих споживачів у процесах пошуку, вибору та прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг. Запропоновано пріоритетні напрями маркетингових дій туристичних підприємств відповідно до змін купівельної поведінки кінцевих споживачів. Proved the value of systematic study of consumer behavior consumers in the marketing of tourism enterprises to ensure the effectiveness of market activity. The composition and content of the factors that influence the purchasing behavior of consumers, taking into account the specific characteristics of tourism. The mechanisms examined factors influence the purchasing behavior of end users in the process of finding, selecting and deciding on the purchase of travel products and services. A priority areas of marketing activities of tourism enterprises in accordance with changes in purchasing behavior of end users.
 
Date 2015-07-14T09:20:09Z
2015-07-14T09:20:09Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова А. В. Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку / А. В. Дубодєлова, Л. С. Лісовська, Х. Ю. Малкуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 120–125. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29347
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки