Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку
Factors influence buying behavior of final consumers on the tourism market |
|
Creator |
Дубодєлова, А. В.
Лісовська, Л. С. Малкуш, Х. Ю. |
|
Subject |
туристичний ринок
купівельна поведінка кінцевий споживач туристичний маркетинг туристичні продукти і послуги впливові чинники купівельної поведінки споживачів tourism market purchasing behavior the end user tourism marketing tourism products and services factors influence the purchasing behavior of consumers |
|
Description |
Обґрунтовано значення систематичного вивчення купівельної поведінки споживачів у системі маркетингу туристичних підприємств для забезпечення ефективності ринкової діяльності. Визначено склад і зміст чинників, які справляють вплив на купівельну поведінку споживачів, з урахуванням специфічних особливостей туристичного бізнесу. Розкрито механізми впливу виокремлених чинників на купівельну поведінку кінцевих споживачів у процесах пошуку, вибору та прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг. Запропоновано пріоритетні напрями маркетингових дій туристичних підприємств відповідно до змін купівельної поведінки кінцевих споживачів. Proved the value of systematic study of consumer behavior consumers in the marketing of tourism enterprises to ensure the effectiveness of market activity. The composition and content of the factors that influence the purchasing behavior of consumers, taking into account the specific characteristics of tourism. The mechanisms examined factors influence the purchasing behavior of end users in the process of finding, selecting and deciding on the purchase of travel products and services. A priority areas of marketing activities of tourism enterprises in accordance with changes in purchasing behavior of end users.
|
|
Date |
2015-07-14T09:20:09Z
2015-07-14T09:20:09Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубодєлова А. В. Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку / А. В. Дубодєлова, Л. С. Лісовська, Х. Ю. Малкуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 120–125. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29347 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|