Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах
Creator
Демків, Я. В.
Юрків, А. Р.
Date
2015-07-14T08:40:35Z
2015-07-14T08:40:35Z
2014
Type
Article
Identifier
Демків Я. В. Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах / Я. В. Демків, А. Р. Юрків // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 189–190. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29344
Language
ua
Publisher
Видавництво Львівської політехніки