Запис Детальніше

Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах
 
Creator Демків, Я. В.
Юрків, А. Р.
 
Date 2015-07-14T08:40:35Z
2015-07-14T08:40:35Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Демків Я. В. Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах / Я. В. Демків, А. Р. Юрків // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 189–190. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29344
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки