Запис Детальніше

Інструменти корпоративної соціальної відповідальності та їхнє місце у маркетинговій стратегії інтернаціоналізації підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти корпоративної соціальної відповідальності та їхнє місце у маркетинговій стратегії інтернаціоналізації підприємства
 
Creator Ільчук, П. Г.
Мужеляк, М. М.
Коць, О. О.
 
Date 2015-07-14T12:16:18Z
2015-07-14T12:16:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ільчук П. Г. Інструменти корпоративної соціальної відповідальності та їхнє місце у маркетинговій стратегії інтернаціоналізації підприємства / П. Г. Ільчук, М. М. Мужеляк, О. О. Коць // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 194–195. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29351
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки