Запис Детальніше

Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств
Conceptualization of marketing strategy of innovative development of the industrial enterprises
 
Creator Ковальчук, С. В.
 
Subject розвиток
інноваційний розвиток
інноваційний розвиток промислових підприємств
стратегія
маркетингова стратегія
бенчмаркінг
маркетингове забезпечення інноваційного розвитку
development
innovation development
innovative development of industrial enterprises
strategy
marketing strategy
benchmarking
marketing provision of innovation development
 
Description Статтю присвячено поглибленню теоретико-методичних засад та розробленню
практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обґрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обґрунтовано застосування основних категорій та принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Article is devoted to the research of theoretical-methodological principles and development of practical recommendations in relation to the evaluation of marketing strategy of industrial enterprises by forming of mechanism of its complex evaluation. The author’s approach to innovative development of an enterprise as a particle of general development concept is developed and grounded. Application of basic categories and principles of realization of mechanism of evaluation of marketing strategy of enterprise are formulated and grounded The concept of marketing strategies of innovation development of industrial enterprises is formed.
 
Date 2015-07-14T15:06:48Z
2015-07-14T15:06:48Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук С. В. Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 162–167. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29364
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки