Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємстві

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємстві
Theoretical and methodological principles of marketing personnel at the enterprise
 
Creator Лень, Т. В.
 
Subject маркетинг персоналу
концепція маркетингу персоналу
внутрішні джерела
зовнішні джерела
контролінг
стратегія реалізації
ефективність
marketing personnel
the concept of marketing personnel
internal sources
external sources
controlling
strategy implementation efficiency
 
Description Розглянуто різноманітні підходи та погляди на визначення теоретичної сутності дефініції “маркетинг персоналу” і вітчизняними, і зарубіжними вченими. Також відображено основні засади концепції маркетингу персоналу, особливості маркетингової діяльності із задоволення потреб у персоналі. Проаналізовано його і функції на основі елементів концепції маркетингу персоналу. Сформований комплекс можливих джерел залучення персоналу та наведені їхні переваги та недоліки. Обґрунтовано елементи ефективної і успішної реалізації маркетингу персоналу на підприємстві. The article reviews various approaches and views on the definition of essential theoretical definition of "marketing personnel" both domestic and foreign scholars. Also shows the basic principles of the concept of marketing staff, especially the marketing activities of satisfaction of staff. Analyzes its main functions based on the concept of marketing staff. The article
generated a set of possible sources of staff and are their main advantages and disadvantages.
Elements proved effective and successful implementation of marketing staff in the enterprise.
 
Date 2015-07-16T08:43:29Z
2015-07-16T08:43:29Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Лень Т. В. Теоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємстві / Т. В. Лень // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 197–201. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29388
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки