Запис Детальніше

Стратегічний інноваційний маркетинг як спосіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний інноваційний маркетинг як спосіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства
 
Creator Рачинська, Г. В.
Стецик, Г. Ю.
 
Date 2015-07-15T09:34:53Z
2015-07-15T09:34:53Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Рачинська Г. В. Стратегічний інноваційний маркетинг як спосіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Г. В. Рачинська, Г. Ю. Стецик // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 222–223. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29375
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки