Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Стратегічний інноваційний маркетинг як спосіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Стратегічний інноваційний маркетинг як спосіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Creator
Рачинська, Г. В.
Стецик, Г. Ю.
Date
2015-07-15T09:34:53Z
2015-07-15T09:34:53Z
2014
Type
Article
Identifier
Рачинська Г. В. Стратегічний інноваційний маркетинг як спосіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Г. В. Рачинська, Г. Ю. Стецик // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 222–223. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29375
Language
ua
Publisher
Видавництво Львівської політехніки