Запис Детальніше

Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку
Marketing logistics: historical aspects and prospects of development
 
Creator Неуров, І. В.
 
Subject маркетинг
логістика
розвиток
континуум
концепція
маркетингова логістика
marketing
logistics
development
a continuum
the concept
marketing logistics
 
Description Розглянуто історичні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено інтегрований континуум концепцій маркетингу та інтенсивності розвитку логістики.
Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. Акцентовано, що в перспективі розвиток маркетингової логістики буде нерозривно пов’язаний із інтенсивним залученням комп’ютерних технологій. In article historical aspects are considered and prospects of marketing logistics development are defined. The integrated continuum of marketing concepts and intensity of logistics development is resulted. It is noticed what to maximise effect of support of competitive advantage of the enterprise in the market it is possible only as a result of marketing and logistics integration. The last occurs, that interaction of the marketing focused on the market, and the logistics focused on a stream, creates possibilities for increase of commodity and information value, and also value of the goods for consumers. It is accented, that in the long term development of marketing logistics will be inseparably linked with a heavy use of computer technologies.
 
Date 2015-07-17T09:06:50Z
2015-07-17T09:06:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Неуров І. В. Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку / І. В. Неуров // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29465
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки