Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств
|
|
Creator |
Красуляк, М. М.
|
|
Date |
2015-07-17T09:30:10Z
2015-07-17T09:30:10Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Красуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств / М. М. Красуляк // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні: збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 р. / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 221–223. – Бібліографія 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|