Запис Детальніше

Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств
 
Creator Красуляк, М. М.
 
Date 2015-07-17T09:30:10Z
2015-07-17T09:30:10Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Красуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств / М. М. Красуляк // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні: збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 р. / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 221–223. – Бібліографія 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки