Запис Детальніше

Амбуш-маркетинг як інструмент нестандартних маркетингових комунікацій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Амбуш-маркетинг як інструмент нестандартних маркетингових комунікацій
 
Creator Мороз, Л. А.
 
Date 2015-07-17T09:35:21Z
2015-07-17T09:35:21Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. Амбуш-маркетинг як інструмент нестандартних маркетингових комунікацій / Л. А. Мороз // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні: збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 р. / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 248–249. – Бібліографія 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29495
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки