Запис Детальніше

Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності
Brands differentiation on the basis of their national identity
 
Creator Решетнікова, І. Л.
Решетнікова, Г. С.
 
Subject торговельна марка
диференціація
національна ідентичність
сприйняття образу Франції
асоціації споживачів
культурні цінності
національна приналежність
країна походження
brand
differentiation
national identity
perception of the image of France
consumers associations
cultural values
ethnical identity
native land
 
Description Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки сумісний “культурний каркас” товарів і марок із сильною французькою ідентичністю із культурними цінностями і традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення “території марки “Франція”. Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок. Generalized theoretical approaches concerning a possibility of using the national identity of a brand to promote a product on the global markets. The perception of the image of France and of the global brands with a French identity by the Ukrainian consumers is studied, along with the appropriateness of a cultural framework of products and brands with a strong French identity and Ukrainian cultural values and traditions. The product categories favorable for a brand territory extension are defined for such brand as “France”. The recommendations for bringing the French products on the Ukrainian market are elaborated.
 
Date 2015-07-17T12:32:55Z
2015-07-17T12:32:55Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 293–298. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29520
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки