Запис Детальніше

Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України
Factors of marketing pricing at the tourist market of Ukraine
 
Creator Суслова, Т. О.
 
Subject цінова політика
маркетингове ціноутворення
чинники формування ціни
pricing
marketing pricing
pricing factors
 
Description Досліджено динаміку зовнішніх чинників, що формують середовище для маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України. Наведено аналіз економічної ситуації, податкової системи України та зарубіжних країн, темпів інфляції, реальних доходів населення. Виявлено тенденції у конкурентній ситуації на ринку туристичних послуг України, а також у динаміці цін на послуги суміжників / партнерів. The dynamics of the external factors that shape the environment for the marketing of pricing in the tourist market of Ukraine. The analysis of the economic situation, the tax system of Ukraine and foreign countries, the rate of inflation, real incomes. Trends identified in the competitive situation on the market of tourist services in Ukraine, as well as the dynamics of prices for services of subcontractors / partners.
 
Date 2015-07-22T08:10:25Z
2015-07-22T08:10:25Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Суслова Т. О. Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України / Т. О. Суслова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 381–388. – Бібліографія: 19 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29572
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки