Запис Детальніше

Ograniczenia budowania silnej marki

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ograniczenia budowania silnej marki
Обмеження у побудові сильного бренда
 
Creator Howaniec, H.
Waszkielewicz, W.
 
Subject сильний бренд
пивоварна промисловість Польщі
обмеження
концепція вартості бренда
silna marka
sektor piwowarski
ograniczenia
pojęcie wartości marki
 
Description Розкрито проблеми цінності бренда й обмеження у побудові сильного бренда на прикладі пивоварень Польщі. Викладені результати досліджень описують труднощі фірм залежно від їхніх характеристик. Подано концепцію вартості бренда та обмеження для побудови сильного бренда в Польщі, з якими стикаються підприємства пивоварної промисловості. Основою для аналізу стали результати опитувань, проведених серед компаній пивоварної галузі Польщі. Обмеження, які ускладнюють побудову сильного бренда цими підприємствами, насамперед такі: відсутність коштів для рекламної діяльності, сильні позиції окремих брендів, що унеможливлюють зайняття позицій рештою, і погана якість пропонованих продуктів. Artykuł przedstawia zagadnienie wartości marki i ograniczeń w jej budowaniu wskazywane przez przedsiębiorstwa sektora piwowarskiego w Polsce. Prezentowane wyniki badań ankietowych przedstawiają rodzaj dostrzeganych utrudnień w zależności od cech opisujących te przedsiębiorstwa.
 
Date 2015-07-22T07:36:21Z
2015-07-22T07:36:21Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Howaniec H. Ograniczenia budowania silnej marki / H. Howaniec, W. Waszkielewicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 396–402. – Bibliografia: 8 tytułów.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29567
 
Language pl
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки