Ograniczenia budowania silnej marki
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ograniczenia budowania silnej marki
Обмеження у побудові сильного бренда |
|
Creator |
Howaniec, H.
Waszkielewicz, W. |
|
Subject |
сильний бренд
пивоварна промисловість Польщі обмеження концепція вартості бренда silna marka sektor piwowarski ograniczenia pojęcie wartości marki |
|
Description |
Розкрито проблеми цінності бренда й обмеження у побудові сильного бренда на прикладі пивоварень Польщі. Викладені результати досліджень описують труднощі фірм залежно від їхніх характеристик. Подано концепцію вартості бренда та обмеження для побудови сильного бренда в Польщі, з якими стикаються підприємства пивоварної промисловості. Основою для аналізу стали результати опитувань, проведених серед компаній пивоварної галузі Польщі. Обмеження, які ускладнюють побудову сильного бренда цими підприємствами, насамперед такі: відсутність коштів для рекламної діяльності, сильні позиції окремих брендів, що унеможливлюють зайняття позицій рештою, і погана якість пропонованих продуктів. Artykuł przedstawia zagadnienie wartości marki i ograniczeń w jej budowaniu wskazywane przez przedsiębiorstwa sektora piwowarskiego w Polsce. Prezentowane wyniki badań ankietowych przedstawiają rodzaj dostrzeganych utrudnień w zależności od cech opisujących te przedsiębiorstwa.
|
|
Date |
2015-07-22T07:36:21Z
2015-07-22T07:36:21Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Howaniec H. Ograniczenia budowania silnej marki / H. Howaniec, W. Waszkielewicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 396–402. – Bibliografia: 8 tytułów.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29567 |
|
Language |
pl
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|