Запис Детальніше

Ігрова задача переслідування активного об’єкта в дискретному просторі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ігрова задача переслідування активного об’єкта в дискретному просторі
 
Creator Кравець, П. О.
 
Description Розв’язано ігрову задачу переслідування активного об’єкта в умовах невизна-
ченості. Розроблено ігрову модель, рекурентні методи та алгоритм розв’язування задачі.
На основі комп’ютерного моделювання досліджено вплив дисперсії завад та харак-
теристик дискретного простору на середню кількість пошукових кроків. Результати
роботи можна використати для побудови адаптивних систем керування, стохастичної
оптимізації та ідентифікації систем, прийняття рішень в умовах невизначеності.
The game task of pursuit of active object in conditions of uncertainty is solved. Game
model, recurrence methods and algorithm of a task solving are developed. On the basis of
computer modeling the influence of noise dispersion and characteristics of discrete space on
average quantity of search steps is investigated. The results can be used for construction of
adaptive control systems, stochastic optimization and identification of systems, decisions
making in conditions of uncertainty.
 
Date 2015-12-17T10:09:28Z
2015-12-17T10:09:28Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Кравець П. О. Ігрова задача переслідування активного об’єкта в дискретному просторі / П. О. Кравець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 557 : Радіоелектроніка та телекомунікації. – С.161-171. – Бібліографія: 17 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/30528
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"