Запис Детальніше

Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20336/
 
Title Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами
 
Creator Ковальова, Т. П.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у
стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового
повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного
й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно-
прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20336/1/8-14.pdf
Ковальова, Т. П. (2015) Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 8-14. ISSN 2076-6173