Проектування узагальненої процедурної моделі аналізу експериментальних даних в умовах задач для адекватного вибору статистичного методу
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проектування узагальненої процедурної моделі аналізу експериментальних даних в умовах задач для адекватного вибору статистичного методу
Проектирование обобщенной процедурной модели анализа экспериментальных данных в условиях задач для адекватного выбора статистического метода Designing a generalized procedural model of analysis of experimental data in terms of problems for adequate choice of the statistical method |
|
Creator |
Павленко, Лілія Василівна
|
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
У статті розглянуто процес проектування узагальненої процедурної моделі аналізу експериментальних даних в умовах задач з різних предметних галузей у вигляді алгоритму, яка становитиме підґрунтя для адекватного вибору статистичного методу опрацювання експериментальних даних.
В статье рассмотрен процесс проектирования обобщенной процедурной модели анализа экспериментальных данных в условиях задач из разных предметных областей в виде алгоритма, которая составит основу для адекватного выбора статистического метода обработки экспериментальных данных. The article deals with the process of designing a generalized procedural model of analysis of experimental data in terms tasks in various subject areas in the form of an algorithm that will be the foundation for an adequate choice of the statistical method of processing experimental data. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-02-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/292
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 313-323
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 313-323 Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 313-323 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/292/278
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|