Запис Детальніше

Загальні питання готовності викладача біологічної фізики до інтеграції теоретичних та фахових знань майбутніх медиків

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Загальні питання готовності викладача біологічної фізики до інтеграції теоретичних та фахових знань майбутніх медиків
Общие вопросы готовности преподавателя биологической физики к интеграции теоретических и профессиональных знаний будущих медиков
General Issues of Biological Physics teacher preparedness to integrate theoretical and professional knowledge of future physicians
 
Creator Пайкуш, Маріанна Андріївна
 
Subject



 
Description У статті розглянуто критерії готов­ності викладача біофізики до інтеграції професійних та фахових знань майбутніх медиків. Обгрунтовано вибір педагогічного, предметного та психологічного критеріїв готовності.
В статье рассмотрены критерии готовности преподавателя биофизики к интеграции профессиональных и профессиональных знаний будущих медиков. Обоснован выбор педагогического, предметного и психологического критериев готовности.
The article deals with the criteria for readiness for integration Biophysics teacher professional and expertise of future physicians. The choice of pedagogical, psychological and objective criteria for readiness is grounded.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2014-01-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/261
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 124-129
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 124-129
Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 124-129
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/261/247
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning