Запис Детальніше

Психологічний підхід до проблеми застосування НІТН при викладанні навчальних дисциплін у ВНЗ

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічний підхід до проблеми застосування НІТН при викладанні навчальних дисциплін у ВНЗ
Психологический подход к проблеме применения НИТО при преподавании учебных дисциплин в вузах
The psychological approach to use NITL in teaching in universities
 
Creator Чумак, Віктор Вікторович
 
Subject



 
Description У статті розкривається психологічний підхід до проблеми застосування НІТН у ВНЗ, досліджується вплив комп’ютерних технологій на навчально-виховний процес у ВНЗ (на теоретичних засадах).
В статье раскрывается психологический подход к проблеме применения НИТО в вузах, исследуется влияние компьютерных технологий на учебно-воспитательный процесс в вузе (на теоретических основах).
The article deals with the psychological approach to use NITL in universities, investigates the impact of computer technologies in educational process in high school (on theoretical grounds).
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-12-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/237
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 242-246
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 242-246
Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 242-246
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/237/223
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning