Психологічний підхід до проблеми застосування НІТН при викладанні навчальних дисциплін у ВНЗ
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічний підхід до проблеми застосування НІТН при викладанні навчальних дисциплін у ВНЗ
Психологический подход к проблеме применения НИТО при преподавании учебных дисциплин в вузах The psychological approach to use NITL in teaching in universities |
|
Creator |
Чумак, Віктор Вікторович
|
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
У статті розкривається психологічний підхід до проблеми застосування НІТН у ВНЗ, досліджується вплив комп’ютерних технологій на навчально-виховний процес у ВНЗ (на теоретичних засадах).
В статье раскрывается психологический подход к проблеме применения НИТО в вузах, исследуется влияние компьютерных технологий на учебно-воспитательный процесс в вузе (на теоретических основах). The article deals with the psychological approach to use NITL in universities, investigates the impact of computer technologies in educational process in high school (on theoretical grounds). |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-12-14
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/237
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 242-246
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 242-246 Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 242-246 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/237/223
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|