Запис Детальніше

Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів
 
Creator Матейчик, В. П.
Цюман, М. П.
Ніколаєнко, В. А.
 
Subject математична модель
джерела енегрії на автомобільному транспорті
двигуни бензинові
показники двигуна
 
Description В статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні характеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бензинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.
 
Date 2013-05-21T08:14:55Z
2013-05-21T08:14:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Матейчик В. П. Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів / В. П. Матейчик, М. П. Цюман, В. А. Ніколаєнко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2012. – № 1. – С. 62-65.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97
 
Language uk_UA