Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів
|
|
Creator |
Матейчик, В. П.
Цюман, М. П. Ніколаєнко, В. А. |
|
Subject |
математична модель
джерела енегрії на автомобільному транспорті двигуни бензинові показники двигуна |
|
Description |
В статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні характеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бензинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.
|
|
Date |
2013-05-21T08:14:55Z
2013-05-21T08:14:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Матейчик В. П. Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів / В. П. Матейчик, М. П. Цюман, В. А. Ніколаєнко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2012. – № 1. – С. 62-65.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97 |
|
Language |
uk_UA
|
|