Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна
|
|
Creator |
Гутаревич, Ю. Ф.
Редзюк, А. М. Дядченко, В. Л. |
|
Subject |
індикаторний ККД
двигуни бензинові холостий хід паливоповітряна суміш циліндри |
|
Description |
Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна. В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність. |
|
Date |
2013-05-28T08:09:01Z
2013-05-28T08:09:01Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/229 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|