Запис Детальніше

Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна
 
Creator Гутаревич, Ю. Ф.
Редзюк, А. М.
Дядченко, В. Л.
 
Subject індикаторний ККД
двигуни бензинові
холостий хід
паливоповітряна суміш
циліндри
 
Description Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до
комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна.
В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність.
 
Date 2013-05-28T08:09:01Z
2013-05-28T08:09:01Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/229
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"