Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску
|
|
Creator |
Міщенко, Микола Іванович
Заренбін, Володимир Георгійович Колеснікова, Тетяна Миколаївна Юрченко, Юрій Валерійович Бухтієнко, Д. М. |
|
Subject |
двигуни автомобільні
потужність ступінь тиску робочий об’єм фаза закриття впускного клапана |
|
Description |
Обговорюються перспективи й конструкції нетрадиційних двигунів. Проведений аналітичний огляд різних способів регулювання навантаження та ступеня стиску бензинового двигуна внутрішнього згоряння на часткових режимах його роботи. Розглянуті недоліки цих способів та зроблені висновки щодо доцільності їх застосування на двигунах. Відзначається, що із всіх відомих на сьогодні типів двигунів самим багатообіцяючим для установки на автомобіль завтрашнього дня є безшатунний поршневий двигун із кривошипно-кулісним силовим механізмом. Роботи зі створення такого двигуна ведуться протягом більше 20 років у ДонНТУ. Іл. 5. Бібліогр. 19 назв.
|
|
Date |
2013-05-31T08:22:31Z
2013-05-31T08:22:31Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 86-91.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/370 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|