Запис Детальніше

Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску
 
Creator Міщенко, Микола Іванович
Заренбін, Володимир Георгійович
Колеснікова, Тетяна Миколаївна
Юрченко, Юрій Валерійович
Бухтієнко, Д. М.
 
Subject двигуни автомобільні
потужність
ступінь тиску
робочий об’єм
фаза закриття впускного клапана
 
Description Обговорюються перспективи й конструкції нетрадиційних двигунів. Проведений аналітичний огляд різних способів регулювання навантаження та ступеня стиску бензинового двигуна внутрішнього згоряння на часткових режимах його роботи. Розглянуті недоліки цих способів та зроблені висновки щодо доцільності їх застосування на двигунах. Відзначається, що із всіх відомих на сьогодні типів двигунів самим багатообіцяючим для установки на автомобіль завтрашнього дня є безшатунний поршневий двигун із кривошипно-кулісним силовим механізмом. Роботи зі створення такого двигуна ведуться протягом більше 20 років у ДонНТУ. Іл. 5. Бібліогр. 19 назв.
 
Date 2013-05-31T08:22:31Z
2013-05-31T08:22:31Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 86-91.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/370
 
Language uk_UA
 
Publisher НТУ "ХПІ"